hit the club, spend the money out

Det finns saker jag måste göra men jag inte orkar. Jag måste plugga och göra läxorna men jag har ingen energi kvar till det, så fort jag inte förstår vad det står, slår jag igen boken och skiter i det. Jag failade på det senaste matteprovet, eller jag tror det , jag kunde bara hälften av skiten och imorgon har jag spanska prov och jag HAR INTE PLUGGAT NÅGONTING och jag fattar ingenting. Och på torsdag har vi engelska prov, det kommer nog gå bra eftersom jag är pro på engelska, men resten är kaozzzz. Gött att vi har lov snart, jag ska utnyttja det så bra jag kan.

Kommentarer
Postat av: Sanja

jag orkar inte heller plugga, kommer somna snart. :(

2012-02-06 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0