det finns saker jag saknar

Som sagt så tar skolan död på mig. Failade på mitt spanska prov och måste göra omprov på fredag och jag har egentligen sovmorgon på fredagar men måste vara på skolan 8:15. Man ba, snälla kör upp någonting!!!!!
I alla fall, idag fyller Miriam åååår! (7 februari) ♥♥♥ grattis, nu är du tonåring och börjar bli stor. Puss.
Är sjuk och ska stanna hemma ifrån skolan imorgon och ska typ ha filmdag med mamma och sen måste jag plugga spanska(-.-) DÖÖÖ.
Aja ska sova nu innan jag däckar med datorn i knät, hahahah jag däckade i badkaret förut, eller ah det har hänt typ 7 gånger men ändå :D GODNATT!♥

Kommentarer
Postat av: Sanja

är det inte bättre om du pluggar på engelskan först?

vi har ju prov imon & det finns jättemånga glosor. <3

2012-02-08 @ 07:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0